Eerste indruk - Reisverslag uit Oostende, België van Lotte Bosma - WaarBenJij.nu Eerste indruk - Reisverslag uit Oostende, België van Lotte Bosma - WaarBenJij.nu

Eerste indruk

Door: Lotte Bosma

Blijf op de hoogte en volg Lotte

22 Mei 2017 | België, Oostende

Mijn eerste twee weken zitten er in Oostende (België) op. Tegen al mijn verwachtingen in voelde ik me hier al snel op me gemak. Ik slaap met vier andere meiden op een kamer, wat op het begin best wennen was maar nu is het super gezellig.
Het hotel waar ik in werk draait alleen maar op stagiaires wat natuurlijk best gek klinkt maar het werkt uitstekend. Mijn week ziet er elke keer anders uit, zo heb ik nooit een vaste vrije dag maar is het elke week verschillend. (Af en toe heb ik echt geen flauw idee wat voor dag het is hier)
Het werk zelf is ook leuk om te doen ik werk achter de receptie, zorg voor het ontbijt en doe de housekeeping. Het fijnste hieraan is dat het veel afwisseling geeft wat voor mij wel fijn is aangezien ik soms moeite heb met stilzitten.

conclusie; ik vermaak me hier prima, ik heb een leuk team, leuke werkzaamheden en de tijd vliegt voorbij.

  • 22 Mei 2017 - 15:08

    Opa Rien:

    Hoi Lotte, ik ben aan het fietsen en zit nu even te rusten in Vught. Leuk om zon berichtje te krijgen. Had nog nooit gehoord van. WAARBENJIJ.NU. Nou fijne dag nog. GROETJES.

  • 23 Mei 2017 - 15:12

    Karin Swijter:

    Hoi Lotte,
    Leuk om te lezen dat het je bevalt. Wat voor een type gasten zitten er in het hotel? Leer je je talen nog een beetje spreken? Zijn je kamergenoten ook zo leuk dat je er op je vrije dag leuke dingen mee gaat doen? Veel succes en plezier!

  • 23 Mei 2017 - 15:31

    Walther:

    Hallo Lotte, wat fijn voor je dat je het goed naar je zin hebt. Geniet ervan. Veel succes

Tags: belgie, oostende

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Oostende

Mijn eerste reis

stage in Belgie

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2017

Laatste weekje

05 Juli 2017

Vriendinnen Bezoek

23 Juni 2017

Weekendje thuis

04 Juni 2017

De leuke dingen in het leven

22 Mei 2017

Eerste indruk
Lotte

Mijn stage in Oostende

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 4580

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: