De leuke dingen in het leven - Reisverslag uit Oostende, België van Lotte Bosma - WaarBenJij.nu De leuke dingen in het leven - Reisverslag uit Oostende, België van Lotte Bosma - WaarBenJij.nu

De leuke dingen in het leven

Door: Lotte Bosma

Blijf op de hoogte en volg Lotte

04 Juni 2017 | België, Oostende

4 juni 2017

Wow wat gaat de tijd toch snel, ik kan me nog goed herinneren dat ik begon op mijn eerste dag en als ik kijk waar we nu zijn is de tijd voorbij gevlogen. Het is misschien gek om te zeggen maar ik heb nog steeds geen heimwee, natuurlijk is het fijn om tijd door te brengen met mijn familie maar op dit moment mis ik het niet (sorry pap en mam...).
Ik denk dat dat vooral komt door de goede sfeer die hier hangt. Mijn kamergenoten en collega's zijn super gezellig en ook naast werk doen we vaak leuke dingen. Zo zitten we elke week wel een paar keer allemaal in de woonkamer waar we gewoon wat rondhangen.

Oostende zelf is ook een leuke stad, je zit aan het strand en ook het centrum ligt op een fijne afstand. We zijn zeker ook al een aantal keer naar het strand gegaan. Ik ben zelfs de zee al in geweest.

Ook 's avonds zijn we wel eens op het strand te vinden wachten op de zonsondergang met natuurlijk wat te eten en drinken. Genieten van de zonsondergang met een leuke groep vrienden is wel een van mijn favoriete dingen in het leven geworden.

Ik ga nog even verder genieten!
hopelijk tot snel

• 04 Juni 2017 - 18:45

Opa Rien:

Hoi Lotte, ik zie wel aan je berichtjes dat je het naar je zin hebt en dat moet ook. Wij zijn vandaag ook nog in België geweest voor een lekker hapje en dan weet jij wel waar we zijn geweest. Nou Lotte fijne dag nog en we blijven je volgen. Groetjes van Opa en Oma xxx.