Weekendje thuis - Reisverslag uit Oostende, België van Lotte Bosma - WaarBenJij.nu Weekendje thuis - Reisverslag uit Oostende, België van Lotte Bosma - WaarBenJij.nu

Weekendje thuis

Door: Lotte Bosma

Blijf op de hoogte en volg Lotte

23 Juni 2017 | België, Oostende

Afgelopen weekend ben ik van vrijdag avond tot zondag naar huis geweest. Ik ben vrijdag middag vanaf Oostende met de trein naar Antwerpen gegaan en daar hebben mijn ouders mij opgehaald. Het was natuurlijk wel weer leuk om mijn familie te zien maar tegelijkertijd voelde het ook heel gek, voor mijn gevoel ben ik nog helemaal niet zo lang weg, terwijl ik hier toch alweer meer dan 6 weken zit. Eenmaal thuis was het heerlijk om weer in mijn eigen bed te slapen en te kunnen douchen zonder dat je je kont verbrand aan de kraan omdat je bukt om je shampoo te pakken. Zaterdag heb ik vooral veel tijd doorgebracht met mijn opa en oma, het was erg lief om te horen dat ze mij best wel miste en dat ze het leuk vonden dat ik weer even thuis was. Ook ben ik nog langs gegaan bij mij beste vriendin die was geslaagd voor haar Vwo en rij examen. Zondagochtend ben ik weer terug gegaan naar Oostende. Wat het gekke was is dat wanneer ik aankwam dat ik het idee had ik ben weer thuis.

Na al deze weken heb ik het nog steeds naar mijn zin hier en ben blij dat ik hier zoveel leuke mensen heb ontmoet.

Tot de volgende post!

Groetjes uit Belgie

  • 23 Juni 2017 - 16:37

    Opa En Oma:

    Leuk verslagje Lotte. Nog enkele weken en dan ben je weer terug in Oisterwijk. Veel plezier nog in Oostende.

  • 02 Juli 2017 - 19:01

    Susanne :

    Wauw, je voelt je echt thuis. Fijnom te lezen dat je zo geniet van de mooie dingen in het leven. Heel veel plezier nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Oostende

Mijn eerste reis

stage in Belgie

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2017

Laatste weekje

05 Juli 2017

Vriendinnen Bezoek

23 Juni 2017

Weekendje thuis

04 Juni 2017

De leuke dingen in het leven

22 Mei 2017

Eerste indruk
Lotte

Mijn stage in Oostende

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 4585

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: